Uvjeti prodaje

 

eTRGOVAC jednostavno društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge

MBS: 010117272

OIB:79401710061

Sjedište: Bjelovar, Andrije Hebranga 19

Adresa elektroničke pošte: info@etrgovac.hr

 

 

Uvjeti prodaje

Opći uvjeti korištenja internet trgovine Etrgovac.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i na temelju međunarodnih kodeksa online poslovanja.
Internetskom trgovinom Etrgovac.hr upravlja tvrtka ETrgovac j.d.o.o. (u daljnjem tekstu “ponuđač”). Savjetujemo vam, da prije upotrebe internetske stranice pažljivo pročitate ove opće uvjete. Prilikom registracije na internetsku stranicu kupac dobije korisničko ime, koje je jednako kao i njegova e-mail adresa i lozinku. Postupkom registracije posjetilac internetske stranice postaje kupac i dobiva pravo kupnje. Samim korištenjem internetske stranice kupac se automatski slaže sa općim uvjetima navedenim u daljnjem tekstu. Članovi internet trgovine imaju dostupne posebne pogodnosti kao što su Akcijska ponuda i Posebna ponuda. Svi osobni podaci strogo su zaštićeni.
Ponuđač zadržava pravo promjene uvjeta na internetskoj stranici Etrgovac.hr bilo kada i bez prethodnog obavještavanja. Sve promjene su obvezujuće za kupce; zato vam savjetujemo da redovito pratite Uvjete poslovanja.

 

 

CIJENE
Sve cijene u internet trgovini Etrgovac.hr su navedene u HRK. . Cijene vrijede u trenutku naručivanja narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost. Ponuda vrijedi do prekida.
Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca je ugovoren u trenutku, kada ponuđač potvrdi narudžbu (kupac dobije poruku putem elektroničke pošte o statusu Narudžba potvrđena). Od tog su trenutka sve cijene i drugi uvjeti fiksni, i vrijede kako za ponuđača tako i za kupca.

 

 

 

NAČINI PLAĆANJA
• Plaćanje pouzećem kod dostave
Kupac plati dostavljaču u gotovini, prilikom dostave narudžbe na adresu kupca.
• Plaćanje putem predračuna na račun prodavača
Narudžbu možete platiti putem predračuna na transakcijski račun prodavača.

 

TROŠKOVI POŠTARINE
Prodavač je dužan na temelju narudžbe odabrati i zagarantirati čim niže troškove slanja pošiljke.
Kupac je dužan snositi troškove slanja narudžbe pouzećem.

-Trošak dostave iznosi 38,00kn odnosno besplatna dostava ukoliko ukupan iznos naručenih proizvoda prelazi 500,00HRK.
-Dodatna opcija koju korisnik može odabrati je Osiguranje paketa – 7,00kn
– Osiguranje paketa opis: U slučaju da se Vaš paket izgubi ili ošteti, nećete morati čekati do isteka zakonskog roka da bi se vaša situacija riješila. Dovoljno je da nam oštećenu pošiljku odmah prijavite prilikom preuzimanja od dostavljača, priložite račun, a mi ćemo Vam odmah poslati novi proizvod ili napraviti povrat novca.

 

NARUDŽBA ROBE
Kupac može željene artikle naručiti putem telefona, elektroničke pošte ili putem interneta na internetskoj stranici trgovine.
Ispravke ili dodatke narudžbi možete nam slati putem elektroničke pošte ili putem telefona. Podaci o sklopljenom ugovoru ili o ugovorenoj narudžbi pohranjeni su kod tvrtke ETrgovac j.d.o.o. Kupac može najlakše do ugovora doći prethodnom provjerom putem svoje elektroničke pošte.

 

 

POSTUPAK KUPNJE ILI NARUDŽBE
Prije početka narudžbe, posjetitelj internetske trgovine može se registrirati kao korisnik, no narudžbu je moguće izvršiti I bez registracije.

Koraci kupnje/naručivanja:
1. korak: Kupac u internetskoj trgovini pronađe željene artikle, odabere njihovu količinu, te ih doda u košaricu. Pokaže se sadržaj košarice, gdje možete kliknuti za završetak kupnje. Tada upišete vaše korisničko ime i zaporku ili obavezne podatke za dostavu. Zatim izaberete željeni način dostave, odaberete način plaćanja, te potvrdite narudžbu.
2. korak: Nakon potvrde narudžbe kupac dobiva obavijest elektroničkom poštom da je narudžba prihvaćena.
3. korak: Ako kupac narudžbu ne obustavi, ona ide u daljnju obradu. Kad prodavač pregleda narudžbu, provjeri raspoloživost naručenih artikala, može narudžbu potvrditi ili s razlogom odbiti. Kod potvrde narudžbe trgovac obavijesti kupca putem elektroničke pošte o predviđenom datumu dostave. Ugovor između kupca i prodavača o kupnji naručenih artikala time je neprekidno sklopljen.

 

 

 

Dodatna objašnjena o kupovini i uporabi svih proizvoda

Prije uporabe, svaki je proizvod potrebno testirati na za to predviđen način. Ukoliko niste sigurni na koji bi način to napravili, ili niste sigurni da je proizvod siguran za korištenje, te mislite da može učiniti štetu po zdravlje ili okoline, molimo Vas da proizvod ne koristite, te da o tome obavjestite prodavača I vratite mu proizvod. Sve proizvode koje koristite po Vašem nahođenju koristite NA VLASTITU ODGOVORNOST

 

Trajanje ugovora
Ugovor koji potrošač zaključi za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane trgovca te izvršenim plaćanjem od strane potrošača, a u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio zaključenog Ugovora potrošača i trgovca.

Pisani prigovor, obavijesti, odgovori

»pisani prigovor potrošača« je prigovor koji potrošač upućuje trgovcu na trajnom mediju, a kojim iznosi svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu.

Ukoliko ste nezadovoljni iz bilo kojeg razloga, prigovor nam možete uputiti i to:

  • putem pošte na adresu: Etrgovac j.d.o.o. Šetalište Dr. Ivše Lebovića 18, 43000 Bjelovar
  • putem elektroničke pošte na e-maila: info@etrgovac.hr

Kako bi rješavanju predmetne situacije mogli pristupiti što prije, molimo da uz prigovor navedete broj narudžbe, računa ili svoje korisničko ime, značajni su to podaci za što brže utvrđivanje. ikoma.hr potvrdit će primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a najkasnije u roku od 15 dana od zaprimljenog prigovora.

 

 

UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka I to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu: eTRGOVAC j.d.o.o. Andrije Hebranga 19, 43000 Bjelovar ili elektroničkom poštom na info@etrgovac.hr u kojoj ćete navesti svoje ime I prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte.

 

POVRAT UPLAĆENOG IZNOSA
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršiti ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući I troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.
Povrat novca biti će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

 

POVRAT ROBE
Robu vratite ili je predajte nama na adresi eTRGOVAC j.d.o.o. Šetalište Dr. Ivše Lebovića 18, 43000 Bjelovar bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.

 

TROŠKOVI POVRATA ROBE
Troškove povrata robe snosimo sami.

 

ODGOVORNOST POTROŠAČA ZA UMANJENJE VRIJEDNOSTI ROBE
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja I funkcionalnosti robe.

 

PRIMJERAK OBRASCA O JEDNOSTRANOM RASKIDU SE NALAZI NA DNU OVE STRANICE.

  • Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete elektronički ispuniti I poslati.
  • Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostaviti ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

 

GARANCIJA
Artikli imaju garanciju ako je tako navedeno na garancijskom listu ili na računu. Garancija je važeća ako je upotreba bila u skladu sa uputama na garancijskom listu i artikl vraćen zajedno sa računom. Informacija o garanciji je navedena i na stranici gdje je artikl prezentiran. Ako informacije o garanciji nema, artikl nema garancije ili podatak u tom trenutku nije poznat. U tom slučaju kupac može kontaktirati prodavača, koji će predočiti ažurirane informacije. Garancija vrijedi samo za “skrivene” greške, koje nastaju bez utjecaja korisnika. Garancija ne vrijedi ako prodavač utvrdi da je došlo do mehaničkog oštećenja ili kod stika sa tekućinom.
Proizvod će se zamijeniti novim u slučaju da servis ili popravak nije moguć. Proizvod ćemo proslijediti na ovlašteni servis, gdje će popraviti nastale greške ili oštećenja. Pored svakog proizvoda ili garancijskog lista navedena je adresa ovlaštenog servisera.

 

Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ( NN br. 41/14., 110/15., 14/19. ) na odnose između potrošača i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke. Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak. Kao prodavatelj odgovaramo za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca kao i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Za materijalni nedostatak prodane stvari koji se pokaže nakon proteka dvije godine od prodaje stvari ne odgovaramo.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova
U slučaju spora, sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova ( NN br. 121/16), predlažemo alternativno rješavanje spora pred jednim od tijela određenih za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koji djeluju u Republici Hrvatskoj, npr:

  • Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi za mirenje, Zagreb, Teslina 1/I, info@mirenje.hr
  • Profi Test d.o.o, Centrom za mirenje, Medijator, Bjelovar, Petra Hektorovića 2, medijator@medijator.com.hr
  • Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori , Zagreb, Rooseveltov trg 2., sudcasti@hgk.hr
  • Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Zagreb, Radnička cesta 52/1, hup@hup.hr.
  • Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2

Online rješavanje sporova:
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem poveznice:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR

To znači da problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

 

MIŠLJENJA/KOMENTARI KORISNIKA
Mišljenja ili komentari korisnika i recenzije artikla koje kupci napišu, dio su funkcionalnosti trgovine koje su namijenjene korisničkoj zajednici. Ponuđač omogućuje da mišljenja napiše bilo koji registrirani korisnik trgovine, kao i da ih ponuđač pregleda prije konačne objave. Ponuđač neće objaviti mišljenja ili postove koji su na bilo koji način uvredljivi, opsceni ili prema mišljenju ponuđača ne nude koristi drugim korisnicima ili posjetiteljima.
Iznošenjem mišljenja ili komentara korisnik se izričito slaže s uvjetima upotrebe i ponuđaču daje dozvolu za objavu dijela ili cijelog teksta u svim elektroničkim i drugim medijima. Ponuđač ima pravo sadržaj teksta upotrebljavati neograničeno vrijeme i za bilo koje namjene, koje su u poslovnom interesu ponuđača, uključujući objavom u reklamama ili drugim vidovima marketinškog komuniciranja. Autor mišljenja/komentara istovremeno izjavljuje i garantira, da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava na napisano mišljenje i komentare te da sva prava neisključivo i bez vremenskih ograničenja prenosi na ponuđača.